Producten moeten in de originele staat en in de originele verpakking met aangehechte kaartjes retour gezonden worden. Zonder aangehechte kaartjes kunnen wij het product niet retour nemen. Beschadigde dozen van schoenen, sneakers, laarzen, slippers etc kunnen wij niet retour nemen.
Producten die gewassen zijn, naar parfum ruiken of vlekken bevatten, kunnen wij niet retour nemen.
Producten die voorzien zijn van een bedrukking met naam en/of nummer, kunnen niet geretourneerd worden.
I.v.m. hygiënische redenen kunnen een aantal producten waaronder o.a. ondergoed, niet geretourneerd worden. Dit staat ook vermeld op de website bij het artikel onder het kopje productinformatie.
Wanneer je een compleet pak/set besteld, ben je verplicht om het complete pak of de complete set retour te sturen. Het is niet mogelijk alleen de top of de broek te houden, of deze te wisselen van maat met een ander pak of set.
Indien je bij een product een gratis artikel hebt ontvangen, dien je deze te allen tijden in de originele staat mee terug te sturen met de producten die je wilt retourneren. Wanneer dit niet gebeurt, zijn wij genoodzaakt de waarde van het gratis artikel in mindering te brengen op het bestelde bedrag.
Bewaar het retourbewijs (barcode) totdat wij je retour op de juiste wijze hebben afgehandeld. Zorg ervoor dat je de retourzending goed controleert voordat je deze verzendt.
Mocht je een bestelling niet, of niet compleet hebben ontvangen dan ben je verplicht om dit uiterlijk binnen 5 werkdagen via een bericht aan de klantenservice bij ons te melden. Na dit termijn kan er geen onderzoek meer gestart worden om te achterhalen waar het pakket geleverd is. Zorg dat je de verzendverpakking en factuur bewaard.
Ontvang je een product en zie je dat het product een beschadiging en of vlek bevat, meldt dit dan binnen 48 uur met bijgevoegde foto's, via een bericht aan onze klantenservice.
Maak een account aan en ontvang 5% korting op je eerste bestelling!